בוגרי הקורסים מספרים...
לחצו כאן למשובים של בוגרות קורסי נשים >>
סיום קורס קואצ'ינג גברים 6.26 - 9.25
הגעתי לקורס בסקפטיות רבה. אם זה היה תלוי בי לא הייתי עושה את זה; אשתי רשמה אותי, דאגה לתשלום והביאה אותי בפועל.אבל מאותו רגע, הרבה דברים השתנו. ברגע שלמדתי את הכלים העוצמתיים והנפלאים שצביקה העביר בצורה פשוטה וברורה, דברים רבים השתנו לטובה. נושאים כמו יצירת מוטיבציה, איתור אמונות מגבילות ושחרור שלהן, והפחתת חרדות, הפכו לכלים שאני משתמש בהם באופן יומיומי – גם עם עצמי, גם במסגרת המשפחה, וגם במסגרת הקהילה והעבודה עם בחורים. מצאתי את עצמי מסייע לאנשים לפתור בעיות שנראו מסובכות מאוד, ועוזר להם לחיות טוב יותר, בשמחה ובאושר.
אני לא יודע אם בכוונתי לעבוד כמאמן, אבל אני מאמין שהכלים שנלמדים בקורס מיועדים לכל אדם באשר הוא – לכל בעל משפחה או למי שיש לו השפעה על אחרים.
מהזווית שלי, רבים מהכלים הנלמדים תואמים במדויק לגישה של היהדות, ובפרט לדרך החסידות, ולכן השילוב שלהם יחד מהווה מנוע אדיר להתפתחות.
האווירה בקורס נעימה מאוד ולא מלחיצה, וגם מתאימה מכל הבחינות לסגנון החרדי, והלימודים מאפשרים גמישות – כמו היכולת להתחבר בזום
כשאי אפשר להגיע לכיתה. עברנו את תקופת המלחמה בצורה נוחה וחלקה מאוד בזכות זה.
צביקה הוא פשוט אמן בהעברת החומר.
למי שמתלבט אני אומר: חבל על הלבטים, זה שווה כל שקל. גם אני לא האמנתי לפני כן שאגיד מילים כאלו.
________
א.נ. / קורס גברים 9.25
איך חוויתי את ניהול המרכז?
צביקה היקר!
רוצה להודות לך מכל הלב על כל מה שאתה מעניק לנו בקורס.
אתה מלמד אותנו לא רק ידע, אלא גם הקשבה אמיתית, הכלה ויכולת להיות נוכחים – לעצמנו ולאחרים.
אני מרגיש שזו זכות גדולה ללמוד אצלך במרכז אלון, ושאתה עושה שליחות משמעותית ומשפיע לטובה על החיים שלנו.
מאחל לך הרבה שנים של שמחה, הגשמה ואהבה,
שתמשיך להעמיד עוד דורות של מאמנים מצוינים,
ושתזכה לשפע הצלחה, אנרגיות טובות ונחת מהמשפחה ומהתלמידים.
אוהבים, מעריכים ומוקירים אותך מאוד.
מבחר משובים של בוגרינו
צביקה היקר,
אני שמח על ההחלטה לעשות את הקורס למדתי ממנו המון.
מעבר לרצון לעסוק בזה כעזרה לאחרים, הקורס נתן לי כלים לחיי היומיום.
אנחנו בתוך תקופה מאתגרת עם כל המלחמה והמילואים, ולמרות זאת עזרת לי להיות מחובר ולהשלים תוכן שהחסרתי.
תודה ענקית!
כמובן שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה. תמסור את תודתי גם לעדנה.
בתקווה לגאולה שלימה, אמן.
שלמה דהן
ועוד מהכרת הטוב של בוגרינו היקרים
"אשרינו שאדם מגיע ללמוד מקצוע להתפרנס - ובתכלס זה משנה לו עצמו את החיים"
אני סיימתי את הקורס הנפלא באב, ועדיין חוזר על החומר העשיר ומעבד אותו שיהא לי ברור, כמעט כל יום אני משנן וממלא את המבחן ומסכם את החומר וכעת אני רואה ומעריך עד כמה הקנית לנו את החומר בבהירות, ובשלל דוגמאות מן החיים, שזה תורם לי רבות בעבודה כמעט מדי יום אם בין התלמידים או הורים שמתייעצים או בצוות ואפילו חברים שפונים בשאלות ומשתדל להיות להם לעזר בס"ד
ועוד סיפור קטן היה לנו בחנוכה גיבוש צוות של כלל הישיבות החסידיות בבני ברק והיה שם מרצה נפלא בשם הרב קליינר על חיבור תלמידים לתפילה והוא בכל ההרצאה מאוד הזכיר לי את מר צביקה וחזר על מלא יסודות שלמדנו אצלך בסיום ההרצאה לא יכולתי להתאפק ושאלתי אותו האם הוא למד אצל מר צביקה עידן? הוא היה בהלם ושאל אותי מנין לך זאת השבתי לו שהוא מאוד שיקף אותו אז ענה לי בחיוב שבתחילת דרכו לפני כעשור אכן למד את זה וזה נתן לו רבות
אשמח לקבל עוד טיפים והכוונה כמו"כ כבר המלצתי לכמה ללמוד אצלכם
המוקיר ומעריך
הרב קלוגר
וואי צביקה, הדרך שמתחילה אצלך מתפתחת ללא הרף! אני רואה תלמידים שלך בכל מקום טוב, כולל עכשיו שותף עם דוד קליינר בהפקת קורס שהוא מוסר אצלינו, גם הרבעצן שלך יש לה חלק בכל המפעל שלכם, המשיכו להצליח!
הרב רייזמן ישראל
אכן עברו מאז למדתי את הקורס כ-7 שנים, גם למדתי וגם נפגשתי רבות אישית. הכלים והעוצמה שקיבלתי מלווים אותי אישית וכמובן בתפקידי השונים.שלחתי ועודדתי את בן אחותי הרב ויינברגר מטבריה ללמוד אצלכם. אכן שמחתי לקבל ממנו טלפון בהתרגשות על השתתפותו אתמול. הוא מאד התחבר לצביקה ולחומר העשיר. אני מתרגש ושמח עמו יחד על הבחירה המוצלחת, ושוב אני שמח ומאושר להיות בוגר הקורס ועוד יש לי חלום להתרענן ולהתקדם אצלכם הלאה.
דוד הרשקוביץ - חיפה
סיום קורס השלמת NLP גברים 7.25 - 5.25
אלימלך אפל
אז ככה חברים, מטרה ראשונה בדרך יש לנו וכמובן שממשיכים ולא עוצרים אף פעם.
לפני כשלושה חודשים התחלתי ללמוד NLP במרכז אלון – ומאותו רגע נפתח בפניי עולם חדש ומרתק. דברים יומיומיים הפכו למשמעותיים יותר, אתגרים שעד אז נראו גדולים מדי – פתאום נראו אפשריים ואפילו פשוטים.
הכול בזכות דרך הלימוד הייחודית של המאסטר והטריינר צביקה עידן, או כמו שכולנו קוראים לו – פשוט צביקה.
הוא מעביר את הידע שלו בלי לשמור לעצמו כלום, עם לב ענק ונכונות אמיתית לראות כל אחד ואחד פורח וצומח.
ומה שמיוחד אצלו במיוחד?
שאמנם NLP עובד על התת-מודע –
אבל אצל צביקה, הכול קודם כל עובר דרך הלב, ועוד דבר ייחודי שיש אצל מרכז אלון זה, שהקורס אולי מסתיים, אבל הדרך עם צביקה רק התחילה. במרכז אלון פותחים דף חדש בכל יום זה לא סלוגן זה האמונה שלהם.
זה בפן המקצועי, וכמובן שיש את עדנה המדהימה, שדואגת להכל ומתעניינת בהתקדמות של כל אחד ואחד, שזה לא פחות חשוב מהפן הלימודי, וביחד נוצרת מעטפת חזקה ויעילה יותר מהכול.
אז במילה אחת תודה, ובשתי מילים תודה ענקיתתת!
אריה גולדברג
אני בוגר קואצ'ינג והמשכתי גם ל‑NLP. אמנם סיימנו, אבל זו רק ההתחלה של הצמיחה - למדנו שכל אדם יש לו את מפת העולם שלו וכמה התת‑מודע ענק. חוץ מהידע, הכי חזק כאן זו ההנגשה - איך צביקה מעביר, איך יוצרים קשר ואיך לוקחים את זה ליום‑יום.
תודה לצביקה, לעדנה ולכל החברים.
יעקב קרויזר
נרשמתי לקורס ה‑NLP אחרי שלמדתי את קורס הקואוצ'ינג במרכז אלון, ורציתי להודות על כמה דברים: דבר ראשון על התוכן, על הידע, על הצורה שצביקה מעביר את הדברים.
אתה מגיע לפה ורואה איך ה‑NLP מוסיף שכבה אדירה לקואצ'ינג.
האווירה פה והקבלת האחר מדהימים – כולם שווים בין שווים, בלי קשר לגיל או למוצא, וזה פשוט מדהים לראות. תודה רבה!
סיום קורס קואצ'ינג גברים 7.25 - 11.24
איך נתרמתי מהקורס?
איך נתרמתי מהקורס?
משה רוזנגרטן
הקורס הזה נתן לי הרבה יותר ממה שציפיתי. למדתי בעבר CBT, אבל מה שקיבלתי כאן בשמונה חודשים עזר לי יותר מכל השנים ההן. אני עובד עם בחורים, והכלים מהקורס נותנים לי הרבה יותר יכולות ואפשרויות קידום - אני משתמש בהם יום‑יום ורואה פירות מעשיים. צביקה עם החיוך והנעימות שלו יצר חוויה לימודית מיוחדת במינה שאני אמשיך לשאת איתי קדימה.
אברהם פורמן
בהתחלה הגעתי לקורס רק בשביל התעודה, אבל מהר מאוד הבנתי שזה הרבה יותר מזה. הקורס פתח לי עולמות - קודם כל לחיים האישיים: לחיות מתוך אסטרטגיה ולא מתוך תגובתיות. היום אני יודע לזהות, לתת שמות לדברים ולפעול בצורה תהליכית ומדויקת. צביקה מלמד בגובה העיניים ונותן כלים שיכולים להביא אדם לפסגות – גם בחיים האישיים וגם ברוחניות.
חיים משה פוריס
הקורס בעיניי זה כמו אדם שלקחו לו את ההגה באמצע הנסיעה ופשוט החזירו לו אותו בחזרה. אנחנו נפגשים בכל כך הרבה סיטואציות בחיים, ופתאום, מתוך מה שלמדנו בקורס, אתה מתחיל להבחין – מה זה פחד, מתי זו דחיינות ועוד. כל דבר אתה פשוט מתחיל להצליח בחיים. פתאום אתה הרבה יותר רגוע. אין לי אלא להודות למנהלי הקורס שימשיכו בעשייה הברוכה.
מה אומרים על ההרצאות עם צביקה בקורס?
מה אומרים על ההרצאות עם צביקה בקורס?
אברהם פורמן,
מאמן ילדים ונוער
"האימון הוא כלי חזק להתקדם בעבודת ה' למדתי להיות ממוקד ולהוביל תהליכים."
הרב דוד ליאור עלימה,
רב עיר
"הופתעתי לטובה מהאישיות ומהמקצועיות של צביקה - החוויה הידע והעשייה שקיבלתי - היה מדהים!"
אליסף יעיש,
מחנך
"הקורס שינה לי את החיים - יותר סדר, מיקוד וסיפוק - גם התקשורת שלי עם התלמידים השתפרה משמעותית "
אדם סימון,
מאמן ילדים ונוער
"בזכות מה שלמדתי בקורס פתחתי עסק בתחום האימון וההדרכה לילדים ונוער."
אוריאל עלימה, אברך כולל
קיבלתי כלים משמעותיים - בזכותם התחתנתי ועברתי טסט. - אנשים משתאים מהתוצאות. גם התקדמתי אישית ומקצועית "
שלמה דהן, הנדסאי
"קורס חשוב שכל אחד צריך לעצמו - צביקה נתן הרבה מעבר לקורס עצמו - גם בליווי אישי והכוונה"
יהודה ברים, עובד עם בחורי ישיבה
"הקורס נתן לי כלים מעשיים לחיים ולעבודה - גיבשתי קורס לבחורי ישיבה בזכות הכלים שקיבלתי."
חגי מדמון 11.24
היה לי את הזכות והעונג להכיר אותך, אדם בעל אישיות מיוחדת נעימה ומלאת חכמה וידע רב.
הכרותי איתך החלה במסגרת הרצאותיך בקורס אשר הועברו על ידך בנעימות קול ובסבר פנים טובות לכלל ולפרט.
בנוסף לכך התוכן הרב והעמוק שהועבר על ידך, תרם לידיעת והבנת החומר באופן יסודי ומעמיק דבר אשר תרם תרומה גם בחיי האישיים ולפתיחת קריירה בתחום הקאוצ'ר באופן מקצועי שאני כבר ב"ה בתוכו.
לאחר זאת העמיק הקשר במפגשי האימון שלי איתך אשר תרמו וסייעו לי ב"ה במספר ענינים שהיו לי באותו הזמן על הפרק.
ועל כך תודה.
צביקה, מאחל אני לך ולרעייתך המסורה עדנה המון הצלחה שתזכו בע"ה לאריכות ימים טובים ולשלום ולשמחת כל יוצאי חלציכם מתוך בריאות ושמחה.
ועוד קטעים מדברי בוגרי הקורס האחרון 11.24-7.25
אשריך צביקה – כל שיעור איתך הוא שילוב של עומק, בהירות והשראה.
בזכות הגישה החיה, הסבלנות והדיוק שלך – הרגשתי שיש מי שרואה אותי באמת.
לא פוגשים כל יום מורה שמלמד מהלב ונוגע בלב.
הנוכחות שלך הייתה חלק משמעותי בהצלחה שלי.
הקורס הזה לא היה רק לימוד – הוא היה השראה חיה, בכל מובן.
צביקה פשוט זורם ברמה גבוהה. הוא נותן דוגמה אישית בכל צעד – עד כדי כך שאני מוצא את עצמי אומר לאשתי: "מה צביקה היה עושה עכשיו?"
כשרואים אותו ושומעים אותו – מבינים שמדובר בשני עולמות שפועלים יחד: עומק מקצועי וחוויה אנושית.
הוא אלוף בהסברים, בתנועות יד, בהמחשות – כל שיעור נחרט בזיכרון.
"צביקה הוא לא רק מורה מעולה – הוא אדם שכדאי פשוט להכיר."
מעבר לידע המקצועי והכלים שהוא מעביר, יש בצביקה משהו עמוק ומיוחד –
הוא מביא לשיעור לב פתוח, גישה מכילה, והיכולת לראות כל תלמיד באמת.
מהשיעורים איתו למדתי שאפשר להקשיב, להבין, ולכבד גם כשיש שוני בדעות ובתפיסות. הדוגמה האישית שלו נוכחת בכל מפגש.
"צביקה הוא לא רק מורה מעולה – הוא אדם שכדאי פשוט להכיר."
מעבר לידע המקצועי והכלים שהוא מעביר, יש בצביקה משהו עמוק ומיוחד –
הוא מביא לשיעור לב פתוח, גישה מכילה, והיכולת לראות כל תלמיד באמת.
מהשיעורים איתו למדתי שאפשר להקשיב, להבין, ולכבד גם כשיש שוני בדעות ובתפיסות. הדוגמה האישית שלו נוכחת בכל מפגש.
"אישיות מדהימה, ידע ומקצועיות שלא יסולאו בפז."
צביקה מביא איתו שילוב נדיר של עומק, רגישות ודיוק.
כל מפגש איתו הרגיש מלמד, מעצים, ובעיקר – אנושי.
תודה ענקית על הסבלנות, ההשקעה, ועל הליווי האישי לאורך כל הדרך.
איך חוויתי את ניהול המרכז?
גברים 11.24
פצצה, אני לא זוכר עוד מקום שכך המלצתי לאנשים כמו כאן.
הרצאה מאת צביקה עידן ביער הסודי בנושא: יחסים - אפשר גם אחרת | 4.7.25
הרצאה בשיתוף עם יוני כהנא ביער הסודי
יש לכם הזדמנות כבר כרגע להקשיב להרצאה מרתקת בנושא שמעסיק כל אחד בכל רגע בחיים.
מערכות יחסים
איך לשפר?
איך לבוא ממקום אחר?
איך לתקן מערכות פגומות
ואיך להנות ממערכות יחסים ?
כל זה ועוד עם צביקה עידן בקישורים המצורפים
סיום קורס קואצ'ינג גברים 4.25 - 7.24
עופר חיים, מאמן
"קיבלתי בקורס כלים נפלאים להיות מאמן,
וכבר אני משתמש בהם."
מיכאל בבדזאנוב, אברך
"הגעתי בשביל ההתפתחות האישית שלי והחלטתי במהלך הקורס שהשליחות שלי זה להיות מאמן, ולתת את זה לאחרים"
נתנאל טייב, בוגר
"ממליץ על הקורס לכל מי שרוצה להצליח ולהמשיך את ההצלחה שלו"
מאיר גפן, בוגר
"קיבלתי בקורס כלים נפלאים להיות מאמן,
וכבר אני משתמש בהם."
ערן לוי, בוגר
"כל הנושאים בקורס העשירו אותי מאוד, הן בהתפתחות, הן בהורות והן בזוגיות"
מנחם ב.
נהיה לי סדר בראש לגבי כל החיים שלי ופתאום אני מרגיש שיש לי כוח להתקדם ולהשיג דברים בצורה מירבית ושקולה ולדעת מה אני עושה. תוך כדי הקורס ראיתי שאני יכול להיות מאמן טוב כי יש לי את השיח עם אנשים ואני מאוד אוהב לעזור להם בקשיים שלהם בחיים ולכן החלטתי שאני הולך על זה ורוצה להיות מאמן.
הקורס באמת שווה את זה והוא מאוד ברור ומספק מידע מטורף.
אחרי הקורס השמים הם הגבול.
שלום סגל
קבלתי בקורס כלים ממש מוצלחים!
השיעורים ניתנו בצורה ברורה מקצועית, מסודרת, עם מקרן ומקלט ורמקול טוב וברור
כך שהיה אפילו קל יותר להקשיב בזום. זה נדיר !!!!
החומר סודר ומתוקתק ונשלח תמיד בזמן בצורה מסודרת
הספר מסודר ומשים להפליא!
הייתי בחיים ביותר מכמה קורסים אני חושב שאין לכן מתחרה בתחומים שציינתי!
ערן לוי
בזכות הקורס נעשה לי סדר במחשבות והקורס נתן לי כלים חדשים ליישם אותם ביום יום, בחיי הזוגיים ובמקום העבודה, עברתי שינוי משמעותי בחיי הזוגיות שלי עם אישתי, סבלנות והכוונה נכונה בגידול ילדיי, הקורס פתח לי כיווני מחשבה נוספים לטיפול בבעיות היום היום, לקיחת החיים בפורפוציה הנכונה וחוויה מהנה מאוד.
א.ז.
הקורס תרם במידה רבה תרם להתפחות האישית, עמידה בזמנים, הקשבה איכותית יותר , רפור, קשר איכותי יותר ומכיל עם תלמידי, כתיבת חזון אישי, התקדמות ליישום והגשמת החזון.
צביקה מקבל כל אדם בסבר פנים יפות, סבלן, מכבד את הזולת, מקצוען, פה מפיק מרגליות, תפיסה חדה בקליטת עומק השאלות ומתן תשובות קולעות , אינטלנציה שיכלית וריגשית גבוהה במיוחד.
ש.ג.
אני מרגיש שהמשפט: יש את החיים שלפני הקורס ויש את החיים שאחרי", זה נכון מאד! חיי השתנו וכרגע בעיקר בתפיסת החיים עם מחשבות בריאות וחיוביות יותר, השגתי המון בקורס וזה מתבטא ביום יום מול אשתי והילדים והתלמידים ובכל שאר עיסוקי.
מיכאל, ב.
צביקה, אתה בן אדם מדהים, לא יכולתי לבקש מרצה יותר טוב ממך, אתה מצחיק, איכפתי, תומך, ואוהב את התלמידים שלך, אתה אדם מאוד כנה ואומר את כל מה שצריך להגיד בלי להסתיר כלום בין אם זה על כסף בין אם זה על דוגמאות אישיות שלך, אתה רוצה שבאמת כל אחד יבין את מה שאתה אומר ודואג שהידע שנקבל ממך יהיה מובן ויפיק לנו תועלת בחיים האישיים והמקצועיים שלנו. אתה כמו אבא בקורס שבאמת רוצה את טובתנו ואת ההצלחה שלנו, זה פשוט מדהים שתוכן כזה חשוב ומקצועי משולב גם עם הומור מדויק וחווייתי. שמח שהיכרתי אותך אתה פשוט דמות לחיקוי בשבילי לאדם ש"נאה דורש נאה מקיים"
ש.ל.
הקורס היה מדהים וחבל שהוא נגמר, למדתי המון המון דברים, קיבלתי כלים יעילים מאוד, קבלת החלטות, טיפול בהרגלים, רפור, אמונות מגבילות ועוד כלים אדירים.
משה מילר
צביקה מרצה נפלא, אפשר להקשיב לו שעות ולא לשים לב לשעון, החומר מועבר בטוב טעם, עם התייחסות לכל השאלות. צביקה נותן יחס אישי לכל אחד ואחד בקבוצה.
אסף בשארי
צביקה מסביר נהדר, בצורה ברורה ומיוחדת, יודע להמחיש ע"י דוגמאות. צביקה בעצמו דוגמה מעולה לאדם שיודע להכיל את השונה ולכבד את ערכיו ורצונותיו, לא שיפוטי ולא מבקר. אין לי מילים להודות על השינוי האדיר שעברתי בזכות צביקה, אני ממליץ בחום להשתתף בקורס.
ניהול הקורס נעשה ע"י עדנה בצורה מקצועית ומכובדת, אישית אני מודה לעדנה שידעה בחכמתה לכוון ולעודד אותי להצטרף לקורס, חיי השתנו בזכותה מן הקצה לקצה.
אברהם ברלין
צביקה אדם מיוחד במינו, האי שיפוטיות המיוחדת, לדעת להלך לרוחם של כל חברי הקורס, ממש מדהים, החומר מועבר בצורה מיוחדת, ממש מסע מרתק, וגם דואגים להטמעה עמוקה של החומר באופן נדיר.
הניהול הוא מקצועי ואמין, בנעימות, כל שיחת טלפון רגועה ונינוחה, המון סבלנות, משהו שפשוט סוחף אותך להיות רגוע, תודה ענקית על הליווי הנפלא!
הרצאה מאת צביקה עידן בכנס ראשי מועצות דתיות וחברא קדישא | 21.12.23
בהרצאה קיבלו המשתתפים כלים להתנהלות במצבי חרום, בעקבות המצב הבטחוני.
את הכנס יזם השר לשרותי דת מיכאל מלכיאלי, בוגר קורס קואצ'ינג של מרכז אלון, ששומר על קשר חם עם צביקה.
צביקה מבקר את בוגריו אלי סטפנסקי וראובן חייט במרכז הדף היומי
אלי סטפנסקי, מנהל מרכז הדף היומי:
"צביקה קואצ'ר תותח, אני משתמש בדברים שלמדתי ממנו במסירת השיעורים, יש לי הכרת הטוב כלפיו."
בסרטון אלי מספר איך צביקה השתמש בטכניקות מעולם ה-NLP כדי לגרום לתמיד שרצה להיגמל משתיית קולה - לתעב את הקולה, תרגיל מרתק שנעשה לעיני כל הכיתה.
ראובן חייט
"מאז שסיימתי את הקורס של צביקה, למדתי עוד המון קורסים: סיימתי תואר שני בניהול מערכות חינוך, השתלמויות מנהלים, ועכשיו בקורס ייעוץ ארגוני בבר אילן -
אין שום שיעור או קורס שלמדתי שנתן את מה שצביקה נותן בשיעורים שלו. גם לא ההגשה המיוחדת שלו. לא מתקרב"
סיום קורס קואצ'ינג גברים 8.24 - 11.23
ניסים חלפון, מאמן אישי
"למדתי אצל צביקה בעבר, במכללה בירושלים, השתמשתי בכל הכלים שלימד.
יש לי קהילה בבית שמש, ראיתי שהרבה אנשים באים להתאמן ואני עוזר להם כתוצאה מהכלים שלמדתי אצת צביקה, והחלטתי להפוך את זה למקצוע, ב"ה זה אכן הופך למקצוע, מה שמייחד את צביקה זה שבכל פעם הוא מרצה עם אותה חיות כאילו עכשיו הכיר את החומר, הוא פשוט חי את זה, צביקה בשבילי אתה השראה!
בנימין כהן
"המקום הזה משנה חיים- וזאת לא קלישאה, זה אמיתי וזה ממש לקבל פרספקטיבה אחרת על החיים.
התרשמתי גם מהגישה של צביקה וגם מהיכולת הסברה והיחס לתלמידים ולקחתי מזה המון גם לחיים שלי ובהמשך לקליניקה."
אלחנן ברמן
"התחלתי את הקורס בשבילי, התוכן מרתק, לא היתה לי תוכנית דוקא להיות מאמן, אבל בתוך כדי הלימודים קיבלתי כוחות ויכולות ורצון לעסוק בזה. זה נתן לי הרבה מאוד ברמה האישית, בקשרים האישיים בבית ובחוץ,
בירור עצמי מה אני רוצה, מטרות, חזון, אני מתקדם, וכבר באלול הקרוב אני מתחיל מסלול, כתוצאה מזה.
זה בהחלט משנה חיים, ואני ממליץ לכל אחד שרוצה להיות את עצמו יותר טוב- להגיע לכאן!"
חיים שרלין, מאמן
"הגעתי לכאן בהמלצה של אנשי חינוך שאמרו לי שאימון מעמיד לך מראה מול החיים, מול עצמך, גורם לך הכיר את עצמך יותר טוב, להתחבר לערכים שלך, לרצונות שלך, לדעת על הכחות שלך ושאתה מסוגל הרבה יותר ובצורה כזו אתה עושה יותר טוב את מה שאתה יכול לעשות ואתה יכול להצליח הרבה יותר ממה שחשבת עד היום.
שאלתי הרבה שאלות ובכל פעם צביקה ענה באותו חיוך ובנעימות, מאוד נהניתי מאופן מסירת השיעור, איך צביקה מתייחס יפה לכל אחד, משקף, כל יום אחרי השעור יצאתי עם תחושה ממש טובה."
להיות נשוי זה לא פשוט
אבל להיות נשוי אחרי הקורס שלכם זה הרבה יותר פשוט...
אין ספק שהתרומה של צביקה מדהימה....😇
א.א.
אני שמח ונרגש לכתוב לכם כעת לפני חתונתי - שזהו צעד גדול ומשמעותי ביותר בחיי, ואתם חלק גדול מכל האירוע הזה.
החל מהשיחות שלי עם עדנה לפני תחילת הקורס, הייתי בספיקות גדולות ובמצב לא פשוט מהבחינה האישית ומכמה וכמה סיבות, עדנה ליוותה אותי ונתנה לי את ההרגשה הכי טובה ותומכת שרק יכולה להיות, ואז הגעתי לקורס ושם הכרתי את צביקה המדהים שפשוט החל לתת לי כלים, עצות וטיפים לחיים , כשאני מסתכל כמה צעדים התקדמתי מאז ועד עכשיו בזכותכם - זה משהו שלא ניתן לתאר ולשער. כמובן גם הפגישות האישיות שלי עם צביקה השאלות וההכוונה הנכונה בכל סיטואציה שהיא, והליווי של עדנה - פשוט פתחתם אצלי דלתות ויכולות חדשים שאף פעם לא ידעתי ולא האמנתי בעצמי, היו לי זמנים מורכבים - הבנתם אותי, הקשבתם לי, תמכתם בי, וליוותם אותי - כמו אבא ואמא - אזכור לכם את זה ואני מעריך אתכם מעומק הלב.
ישראל
היה כיף לשמוע ולהחכים עם כל הכלים פה, ב"ה אני כבר משתמש עם הרבה כלים בכיתה, ובחיים האישיים,
לומדים פה שהשמיים הם הגבול ואפשר להגיע להכל, אם רק עושים את זה נכון.
מרדכי מנס
באתי לקורס במטרה להיות מאמן ולעזור לאנשים, מה שבפועל כבר עשיתי קצת - וממש ראיתי תוצאות -
קיבלתי לעצמי המון כלים שעזרו לי עצמי להבין יותר את עצמי ואת החיים שלי . למדתי להקשיב יותר , למדתי לתקשר בצורה טובה וכן הבנה חזקה של הסביבה, הסתכלות חדשה, ההבנה שלכל אחד יש כוונה חיובית עליונה בכל ההתנהגויות שלו,
וההבנה הכי חזקה שאין בלתי אפשרי - כאשר אדם מעוניין במשהו, רק צריך את ההכוונה הנכונה והכלים הנכונים.
בנוסף יש גם את החלק של התת מודע בה אנחנו למדנו - שמה שעד היום הצטייר לנו כבלתי אפשרי - אומנם עד היום הוא היה בלתי אפשרי - אבל אפשרי להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי.
הכלים האלו יכולים לעזור לנו בין בגשמיות - ולא פחות מזה - גם ברוחניות.
כמה מילים על צביקה -
האופן איך שהוא מעביר את השיעורים בחן בנעימות בסבלנות ובצורה בהירה, גם כאשר אני ועוד כמה מחברי - מטרילים פה ושם בשאלות משאלות שונות - הוא נשאר בשלו, בנעימות , ברוגע
יש הרבה מה ללמוד ממנו גם בפן האישי - וכמובן גם במקצועי.
וכמובן כאן המקום להודות גם לעדנה שפשוט דחפה אותי למקום הזה - וגם במהלך הקורס תמכה ועזרה.
בנימין גרינפלד, מאמן ור"מ בישיבה לנוער מתמודד.
שמעתי הרבה על הקורס של צביקה "משנה חיים" זה צמד מילים שכולם אמרו, והיום אני יכול להסכים, זה באמת משנה חיים. להקשיב אחרת, לדבר אחרת, לשמוע דברים שלא נאמרו, בבית כמובן ובעבודתי עם נוער מתמודד, כאשר נער פונה יש איך לפעול, לדעת מה לשאול, רואים תוצאות, זה באמת משנה חיים גם לי וגם לוסבבים אותי, תודה על ההזדמנות הזו.
השיעורים היו מועברים בצורה מדהימה ומדויקת, כל שיעור היו תובנות שהייתי חייב להגיע לישיבה ולפעול עם הכלים.
א.מ.
צביקה מעביר את השיעורים בצורה מרתקת, כיף לשמוע והדברים תמיד ברורים.
זה תרם לי בחיים האישיים, להבין שתמיד יש אפשרות לתקן, ולעשות, החיים לא מצומצמים, אין גבול ואפשר לפעול, רק צריך בדרך הנכונה שאותה בעצם, לומדים בקורס.
מרדכי מ.
לעדנה וצביקה היקרים, כמה מילים על ערב סיום הקורס:
רואים שמה שמניע אתכם לפעול זה באמת מטרה ושליחות אמיתית, ולראות את התוצאות בשטח,
לשמוע את כולם , ממש כל אחד ואחד אמר בערב סיום הקורס את הנקודה הזו של התהליך האישי שהם עברו, הלימוד שלמדו על עצמם, כשכולם חוזרים על אותם דברים, זה כבר לא סתם מחמאה, זה מראה על משהו אמיתי, זה ממש לקצור את הפירות שזרעתם, באמת מרגש.
יש גם משהו טוב ויפה, באווירה הזאת בקורס,
שנפגשים כל מיני סוגים קהילות שונות, אשכנזים ספרדים ליטאים חסידיים מזרחיים,
אין דבר יותר יפה מזה.
כולם אהובים כולם בני אנוש, כולם כמובן מורה חיובית עליונה.
סיום קורס NLP PRACTITIONER גברים 8.24 - 5.24
יעקב בלומינג
בעת סיום קורס כזה פלאי
אביע ברשותכם קצת מרגשי לבי
זכינו לחרוש בשדה הנפש
ללמוד לעזור לה לצאת מטיט ורפש
להציב חזון ומטרה ברורה
ולחשוב איך להוציא השאיפה לאורה
להציב אבני דרך כמטרה
להעריך כל חלק וכל שורה
ללבן המשאבים הנדרשים
להכיר במעלות, כוחות וחושים
לברר איזה מחסומים מונעים
לוותר על רווחי משני שונים
לא לשכוח ממודל סמרט
וכך גם לגשת לכל מצב עם מודל אפרת
לשלב דמיון מודרך לטכניקה
בהחלט יכול לבא לתמיכה
כולו במצב של טראנס
להיכנס פנימה לתת מודע, ולתת לו צאנ'ס
גם לעצמינו ולסביבתינו
דרך שאלות עם צאנ'ק אפ יבא לעזרתינו
ברכתי שטוחה למורה הכי מומחה מכל הדור
שימשיך מתוך בריאות להקרין רפור
שמו הולך לפניו מר צביקה
שזוכה ללמד חומר עשיר בכזה רטוריקה
ישראל
אין יום שאני לא מוצא את עצמי משתמש בכלים שלמדנו בקורס, בפן האישי הזוגי והתעסוקתי.
זה קורס מיוחד והצורה והדרך שצביקה מעביר את החומר היא תמיד מעניינת מחדשת ומחייבת.
אני באופן אישי השתנתי בפרט בקטע של ביקורתיות, אני הרבה יותר סבלן ומקבל את השוני של האחר. דבר שני אני פוגש את עצמי, ביום יום עושה עם עצמי המון עבודה.
יום אחד הרגשתי ממש נורא והיה קשה לי לעבוד, עשיתי עם עצמי טכניקה של שיכוח כאב והצלחתי לעבוד יום שלם! (12 שעות עבודה פיזית) ודבר שלישי בעבודה מול המעסיקים אני יותר מכיל ומקבל שינויים.
מרדכי
כשבאתי לקורס, מטרתי הייתה ללמוד לרכוש את המקצוע ולהיות מאמן, המציאות בשטח הייתה מעבר למה שדמיינתי, החומר שנלמד, הוא חשוב מאין כמותו , גם לחיים האישיים שלנו, צורת ההקשבה שלנו, הדיבור שלנו, התקשורת עם הסובב, החברה, המשפחה, ועוד, האופן להעביר ולקבל ביקורת, האופן להתנהג בצורה אסרטיבית, ועוד ועוד , במהלך הקורס אני קולט על עצמי פתאום שינוי מסויים בדפוסי התנהגות, להיות יעילים יותר, להיות רציניים יותר, להיות אינטיגריטיים, הבנת דפוסי התנהגות, של אחרים, שהכל כביכול נובע מהקשרים מוקדמים יותר, תמונות וחוויות אשר נמצאים בתת מודע, סינונים אשר המוח שלנו מסנן, אנחנו לומדים להבין שלכל התנהגות של כל אחד, ישנו הקשר מסויים, ממילא כל אחד רואה או מבין או מפרש באופן שונה, מכוח הבנה זו אנחנו לומדים לא לשפוט ולא לבקר, הגם שגם בלי ההסבר הנ''ל איננו שופטים ומבקרים, על אחת כמה וכמה כאשר הדברים מגיעים מהקשרים שונים, ולכולם מטרה חיובית עליונה.
הכלים שרכשנו בקורס, הם כלים חזקים מאוד, יעילים מאוד, עצם הלימוד בנושא התת מודע, נותן לנו תקווה, והבנה, שגם מה שתמיד נראה היה בלתי אפשרי, ולא חלמנו לשנות, זה ממש טעות, וכמעט הכל אפשרי.
בקיצור, אחד הצעדים החכמים יותר שעשיתי, היה לבוא לקורס, ממש מומלץ, כל הדברים הנ''ל הם רווח בנוסף לעצם רכישת המקצוע.
אריאל
לקחתי ארגז כלים לחיים משני הקורסים, וכתוצאה מכך התגייסתי לפרויקט מורכב , פתיחת ישיבה, דבר שדרש ממני הרבה עבודה עצמית, מוטיבציה, הורדת פחדים, עצמה, וכו' לצאת מהתמונה ולהסתכל על עצמי מבחוץ.
סיום קורס קואצ'ינג גברים 4.24 - 6.23
חיים רוזמרין, אברך
"קיבלתי פה המון המון תובנות לחיים, כישורי חיים, דברים שלא העזתי לעשות והיום אני עושה ואומר את מה שיש לי על הלב בלי לחשוש.
צביקה מסר את הקורס בצורה מאוד מיוחדת, מאוד בהירה, הוא לא סתם מעביר את החומר, יש לו רצון פנימי - באמת לקדם את התלמידים!"
יעקב וייס, מחנך
"אני 30 שנה מחנך בישיבה תיכונית, עשיתי כמעט כל קורס אפשרי, תואר בייעוץ חינוכי, ארגוני, ועוד הרבה. לקראת הפנסיה אני רוצה להתקדם בתחומים אחרים, ולכן חיפשתי הרבה עד שמצאתי את הקורס של צביקה, מאוד נהניתי גם מהמאור פנים וגם מהתוכן, ומלבד המקצוע קיבלתי גם לעצמי הרבה הרבה יותר ממה שחשבתי! תוך כדי הקורס אני עצמי עברתי שינוי."
ישראל כהן, מנהל עמותה
"עצם זה שהצלחתי להכנס למסגרת של שיעור קבוע בשבוע כל יום חמישי, שזה בשבילי קודש קודשים אז זו כבר הצלחה בלתי רגילה.
הקורס שינה לי לגמרי אתה ההסתכלות על החיים, ובעיקר להפסיק לרצות ולחיות בשביל השני."
ש.ל.
"באתי להיות מאמן- וכבר התחלתי לאמן אחרים ואני רואה בזה הצלחה גדולה וסיפוק רב בעזרה לאחרים וגם כמובן זה בא לידי ביטוי בחשבון הבנק שלי.
אמנם נרשמתי בשביל ללמוד מקצוע אבל היתה לי תועלה עצומה בהתפתחות האישית שלי וכן בהצבת מטרות בצורה נכונה.
למדתי להכיר את המשאבים שלי ולהשתמש בהם. להבין את סביבתי ואת עצמי וגם להשפיע עליהם טוב יותר. למדתי איך להקשיב לאחרים, להעצים ולקדם בלי לעורר התנגדויות. ולהגיע לאמונה שכל אחד יכול להשיג הכל כאשר כל אחד יעשה את זה בדרך הנכונה והמתאימה עבורו.
ו. י.
נרשמתי לקורס כדי להיות מאמן, וקיבלתי גם המון כלים לעצמי,
כמו אסרטיביות ושיפור מערכות יחסים, במיוחד עם אישתי,
במקום ריצוי יש יותר חופש, והשינוי מחזק את האהבה בינינו.
א.ש.
"הקורס נתן לי תוצאות מושלמות ביחס בין אישי בפרט והן בניהול.
קיבלתי המון כלים טובים לחיים טובים יותר ולזה לא ציפיתי מהקורס.
צביקה מדריך בחסד עליון. מושלם. מעביר את החומר מצויין. זמין ויחס מכבד. כל מילה שנכתוב מיותרת.
היתרון העצום של צביקה הוא הידע העשיר שצבר בחיים המרתקים שלו".
י.פ.
________________________________________________________
ש. פ.
אני חייב להודות שלא חשבתי שאצליח כל כך..
אני הרבה יותר רגוע ממה שהייתי,
אני גר היום בבית 5 חדרים + רכב,
עובד ומכניס יותר מפי 2 ממה שהרווחתי,
ומרגיש הרבה יותר טוב עם עצמי
אני באמת זוקף הרבה מזה לזכותך!!
תודה רבה אלוף![]()
![]()
הלוואי שתמשיכו להפיץ את הטוב בעולם יותר ויותר!
שמעון ב.
כבר טיפלתי עשרות פעמים במודל שהוא השתמש בקורס,
ועם כל זה למדתי מושג חדש וממש יסודי בזה, שלא שמתי לב כשלמדתי את זה בעבר.
י.ד.ש.
גם האישיות גם אופן העברת השיעור וגם החומר המרתק שנלמד ממש בכיף,
כל שבוע אני מחכה מחדש לשיעור המקסים של יום ראשון - צביקה ראוי לכל המחמאות ביושר!!!
הרצאה מרתקת מאת צביקה עידן בועידה השנתית שע"י "איחוד בני הישיבות" | 3.4.24
בכנס בבנייני האומה, מטעם ה״איחוד״, בו השתתפו בין היתר רכזים מקצועיים ומובילים בציבור החרדי בתחום החינוכי.
צביקה נתן הרצאה מיוחדת בנושא יצירת העצמה ומוטיבציה בכלל ובפרט בעבודה עם בני נוער.
ההרצאה היתה סוחפת וכללה הדגמות על מתנדבים מהקהל.
בין מאות המשתתפים היו בוגרים ותלמידים של צביקה וכן גברים שהגיעו במיוחד לשמוע הרצאה של צביקה.
בסיום ההרצאה קיבלנו תגובות נלהבות, ממנכ"ל הארגון והרכזים שהודו על הכלים החדשים שקיבלו לקידום הנוער.
רוצים לצפות בהרצאה? לחצו כאן>>
רוצים לצפות בדרייב? לחצו על הכפתור:
רוצים טעימה? "איך עוברים טסט"
סיום קורס קואצ'ינג גברים 7.23 - 11.22
חיים רייס
עשיתי שינוי משמעותי מאוד בחיים, הקורס נותן כלים כלכך משמעותיים, ראיתי שמי שמיישם והולך לפי הקואצ'ינג והNLP, אין בעיה בחיים שהוא לא יוכל להתמודד איתה! אני רואה את זה עם העובדים שתחתיי והמנהלים שמעליי, זה עובד 100%, גם במקרים הכי קשים.
אליעזר מישקובסקי
פה ראיתי משהו שבאמת שונה, צביקה הוא קודם כל דוגמא אישית, החיוך, וגם בהעברה של השיעור והתכנים.
החיים האישיים שלי השתנו וגם התלמידים שאני מלמד- השתמשתי בכלים המטורפים שקיבלתי והם חוו שינויים מפתיעים.
שמואל צוקרמן
"אני מגדיר את הקורס כמו דיאטה, בדיאטה אם מסתכלים כל יום אם ירדו, לא רואים, אבל אחרי תקופה - רואים. בעבר הרחוק לא הייתי עומד מול קהל בשום צורה, אפילו לא חזן, פתאום שמתי לב שאני עומד מול הציבור ומדבר חופשי. אני רואה התקדמות עם תלמידים, בתהליכים שעשיתי איתם בעזרת הכלים המטורפים שקיבלתי בקורס."
אליהו פורמן
"הקורס של צביקה משנה חיים, גם בבית וגם בעסק, זה נותן יכולת להסתכל אחרת על החיים, וכלים נכונים גם איך להתמודד עם כל מיני בעיות וקשיים,
לעשות וזה עובד בכל מקרה!"
יום עיון למנהלים רוחניים בישיבות צאנז | שבועות תשפ"ב
ארועים קשים של כניסה למלחמה מרה בימים אילו, מביא לכך שאנחנו חווים ונאלצים להתמודד עם תחושות חרדה ופחד,כל אחד במקומו.
לאור חומרת המצב, כסיוע מיידי , קיימנו ערבים פתוחים בזום בנושא טיפול בחרדות עם צביקה עידן, בעבור הציבור החרדי/דתי.
צביקה נתן בדרכו הפשוטה והזמינה לכל אחד ואחת, כלים ישימים לטיפול בחרדות עבור עצמם ועבור הסובבים אותם. כל הכלים לקוחים מתוך הקורס המלא במרכז אלון עם צביקה עידן. אנשים יצאו מהערב עם תחושה יותר טובה ובעיקר עם כלים מעשיים עבורם ועבור משפחותיהם. כבר כאן תוכלו לקרוא מה כותבים:
צפו בהרצאה:
"פעם הראשונה ששמעתי אותך כל מילה פנינה ומסודר למופת. ממש תודה והמשך הצלחה"
"תמיד בזמן הנכון עם המילים הנכונות וההכוונות הטובות ביותר. תודה לקבה ששלח אלינו אתכם השליחים המיוחדים ביותר ההרצאה היתה מעניינת ביותר ועזרה המון לכל בני הבית עם כל הרגשות והסערות הפנימיות".
"היה מועיל מאוד !! נתן לי ולבני משפחתי הרבה כח
תודה על השיתוף, העידוד וההעצמה בימים האלו"
"תודה רבה על ההדרכה היעילה
ישר כח! ניתנו כלים מעולים, הבאתם ערך עצום למשפחות רבות! תמשיכו לעשות רק טוב לעם ישראל"
״היה מהמם.
רק לראות את צביקה זה כבר מרגיע +
מה שהוא מחכים ונותן כלים להתמודדות,
תודה לך על צביקה ותודה לה׳ עליכם ובשו״ט"
"התפעלתי מכם, איך ניתבתם את המצב והכאוס – לעשייה ולתרום מעצמכם באופן מיידי. הזום היה מדהים"
"מאד נהנתי , היה מענין ומעשיר- הצטרפתי בתור חובשת היה חשוב לי להעשיר את עצמי בכל הנושא הקשור- לגישה במותקפי החרדה. תודה רבה!"
"תודה רבה רבה על המאמץ וההשקעה, זה לתועלת רבה מאוד, השילוב של הפרקטיקה וההבנה יחד עם הסברים ממוקדים וקולחים, נותנים מענה יעיל ומדויק בימים שכאלו."
מוטי ב. - קורס 5.22
אני מרגיש צורך להמשיך להתקדם, ואני רוצה להגדיל את ארגז הכלים שלי,
ולכן החלטתי להתחיל את הסופרויז'ן
תודה על כל מה שנתתם לי עד היום, הקורס הזה היה משנה חיים,ואני רוצה להמשיך את התהליך הזה בשיא המרץ,
שיהיה לכם הרבה הצלחה, בריאות טובה.
מרדכי מ. - קורס 11.22-7.23
הקורס ענה על ציפיותיי הרבה יותר ממה שחשבתי.
חשבתי שאני אלמד לאמן אנשים,
ולמדתי קודם לאמן את עצמי ולהפוך את החיים שלי ומשפחתי להרבה יותר טובים
וגם לתלמידים שלי ואח"כ גם לאמן הלאה..
צביקה הוא איש מדהים, ואני חושב שהוא קודם כל אדם זהב ואחכ מאמן בחסד עליון.
יוסף פאלוך ארה"ב - קורס 11.22-7.23
מודה לכם שוב צביקה עדנה וכל צוות אלון,
על זה שאפשרתם לי ללמוד חומר כ"כ משובח בהגשה כ"כ טובה ומעניינת,
דברים שאני כבר מיישם בחיי היום יום לעצמי ומרוויח איכות חיים,
וכן מיישם למשפחתי הקרובה ולתלמידי היקרים בישיבה,
ובעהשי"ת אנחיל זאת הלאה למתאמנים הרבים שיעברו תחת ידי.
שמואל קסלר מאמן מוסמך - בוגר.
אלופים!
אני לאחרונה רואה הרבה את צביקה בפרסומות באתרים החרדיים,
רק לראות את הפנים הטובות שלו, עושה טוב על הלב!
שתזכו להמשיך לעשות טוב לכם ולעולם!
אוהב ומעריך!❤💐
סיום קורס קואצ'ינג גברים 3.23 - 5.22
הרב חיים יוסף גוטשטיין קורס 3.23 - 5.22
אני משתמש בכלים שקבלתי בקורס יום יום,
זה מוביל אנשים למקומות הכי חזקים שיש!
למדתי הרבה קורסים, זה מהיחידים שבאמת מנצלים את הזמן,
הנני מוקיר ומעריך את המסירות שלך לתלמידים,
אתה ועדנה עושים הכל כדי שיוכלו להצליח.
יוצא מהתפעלות על הקבלה של הארות והערות וליישם את הדברים מהיר ומיידי.
הצלחת לספק את מה שחלמתי.
הרב נחמיה שלום - מנהל ת"ת, רחובות
רציתי להודות לצביקה על הכלים שרכשתי ושינה לי את כל התפיסה והחיים איך לעבוד מול צוות מול הורים כמנהל ת"ת
היום הי' לי אמא קשת יום שצרחה עלי בקשר לבנה וקיללה ואיימה, בזמנים עברו לפני שלמדתי אצל צביקה הייתי מתפרץ וטורק את הטלפון,
מה שעשיתי בפועל דיברתי איתה בטון הכי רגוע הקשבתי לה שיקפתי אותה וכמובן המון הכלה,
והצלחתי להביא אותה לרגיעות עד כדי שבירכה אותי...
כל זה אני זוקף לזכות צביקה היקר וכמובן בס"ד שמלווה את צביקה ואותנו לאורך כל הדרך
אני ממליץ לכולם בלי יוצא מן הכלל תירשמו אתמול לא מחר זה שווה כל כסף שבעולם.
גדעון צ. קורס 3.23 - 5.22
למדתי כבר שנים את תחום הנפש ולא חשבתי שיהיה לצביקה הרבה מה לחדש לי, וגיליתי עולם שלם ! תקשורת אישית וסביבתית, משמעת עצמית, שלום בית ועוד הרבה...צביקה העביר את הדברים בצורה בהירה וברורה , לא השתעממתי לרגע. ממליץ לכל מי שקורא את זה להרשם ולא להפסיד!
יוסי פ. קורס 3.23 - 5.22
קורס משנה חיים!
השתניתי והשתפרתי בכל תחום בחיים,
ויש לי סיפוק עצום מכך שאני יכול לעזור לכל מי שאני פוגש!
מוטי ו. קורס 3.23 - 5.22
תודה לצביקה שגילה לנו בקורס עולם של החכמה אדירה!
קיבלתי מצביקה ועדנה השראה על זוגיות נפלאה.
אני עוסק בנושא קידום וכשבאתי ללמוד ראיתי שיש המון מה לחדש לי....
יש בורות עצומה מה זה קואצ'ינג, אנשים לא יודעים כמה זה משנה חיים ואיזה עוצמתי זה.
איתמר ד. קורס nlp 3.23
צביקה כדרכו כובש אני לא רק שומע את "מה" שהוא אומר,
אלא "איך" שהוא אומר וזה מדהים בעיניי😀
שמואל צוקרמן קורס 11.21-7.22
הקורס ענה על ציפיותי בענק!!! קיבלתי תועלת אישית והתפתחתי המון והדוגמאות והתרגילים של צביקה בכיתה הדגימו ממש את הדברים. גם בזכות האימון האישי מצביקה זה הוסיף המון המון כלים והמון המון חומר להתפתחות שלי.
הלימוד היה בהיר ומובן מאד והייתי חי משיעור לשיעור – משלישי לשלישי
כל האוירה היתה פשוט כיף ואני כל הזמן מאמן תלמידים, צביקה פתחת לי צוהר איך לתת שירות אישי וככה שזה נכנס כל הזמן לתוך השיחות.
יהונתן פנגר. קורס 11.21-7.22
היה מושלם, קיבלתי המון כלים וידע! הקורס השפיע מאד על חיי האישיים והפקתי ממנו את המיטב
שליחת החומרים במייל אחרי כל שעור מעורר התפעלות. כל הכבוד!
האפשרות להשלמת שיעורים והקורס בהזדמנויות נוספות ללא עלות – מרגיעה ונותנת אופציה להשלמת הידע המקצועי בקצב שלך.
הקשר והמענה של ההנהלה היה מושלם תודה ענקית, לך צביקה ולך עדנה היקרים!
הרב יחזקאל וולקן
לצביקה היקר ביותר
ולרבנית
שלום וברכה!
בהחלט מגיע לכם תודה ענקית!!!!!!!!!!
אי אפשר לפטור את סיום הקורס רק במילים: "מאוד נהנינו", כי זה הרבה הרבה מעבר לכך!
זאת הערכה אישית, זה ממש כמו יחסי משפחה שנבנים בין הקבוצה וצביקה, והרבנית כמובן...
כמו שאמרתי בסיום הקורס, עם ובלי לשים לב זה פוגש אותנו בכל צעד ושעל, יש לנו כלים חדשים ומופלאים לכל מפגש עם אדם אחר, בן זוג, חבר, תלמיד, ילדים שלנו וכדומה...
זו דרך לחיים! אני יוצא עם תחושה של העצמה אפילו רק בגלל הידע החדש והשימושי, ובמיוחד אם אדע כיצד להפיק את התועלת הרבה בפוטנציאל שיש בנו כעת, וכמובן כל הזכויות שמורות בעיקר לצביקה!
צביקה הוא אישיות מדהימה...
מאיר פנים, כל מי שיוצא לו להחליף כמה מילים עם צביקה מיד נכבש באישיותו, אם נשתמש במונח "רפור", אז צביקה יוצר 'רפור' תוך זמן קצר מאוד!
לא פלא שכל כך נהנינו להגיע, כל אחד ממקומו הקרוב או הרחוק, אני למשל הגעתי מירושלים כל שבוע ושבוע (ואני בכלל לא אחד שיודע לשבת אפילו זמן קצר... אשתי קצת פקפקה בהתלהבות שלי, כל פעם היא שואלת: איך אתה יכול בלי לעשן? איך אתה מצליח להקשיב? כבר המון שנים שאתה לא בכיוון הזה בכלל, ועכשיו כל שבוע???)
בהערכה והערצה, ובתודה מראש ולשעבר
יחזקאל וולקן
ברכה מבוגרי קורס גברים חורף תש"פ-תשפ"א
אשר פ. חיפה גברים 11.21-7.22
צביקה נתת לנו כלים מאד מוגדרים איך לגשת לכל בעיה וקונפליקט. זה הפך להיות חלק מהחיים שלי. החיים האישיים שלי השתנו ללא הכר, הפכתי להיות איש מקשיב יותר ואיש נוח יותר.
וזה נותן לי שלוות הנפש.
קיבלתי בקורס כלים מטורפים לעבודתי בנוירופידבק בשביל לקדם את המתאמנים שלי והקורס היה מעל ומעבר למצופה.
גם האימונים האישיים שלי עם צביקה תרמו לי המון.
עקיבא א. בני ברק קורס 11.21-7.22
קיבלתי לחיי האישיים הבנה, משמעות וערך לחיים בצורה נכונה, אובייקטיבית, מכילה ומקבלת את האחר ואת עצמי.
העצמה אישית, שינוי תפיסה בקשר להמון נושאים. קיבלתי כלים לחיים ובעז"ה רוצה לתרום מזה לסביבתי ולאנשים אחרים להשפיע טוב לעולם ולייצר עולם טוב יותר....
צביקה אתה אדם למופת, מכבד, מעריך כל אחד ונותן באמת מכל הלב לאחרים ....אתה חי ונושם את זה וכל שיעור איתך חוויה וכאילו אתה מוסר את זה בפעם הראשונה עם כל כך הרבה עוצמות ואהבה לאנשים
ירבו כמותך בישראל ובעולם
היה מושלם – אין מספיק דיו לכתוב כמה היה מוצלח ומצא חן בעיני. הרבה מעל הציפיות. ממש ממש נהניתי מכל שיעור ושיעור. צביקה דיברת על הכל ונתת לנו להבין שהחיים פשוטים ואפשר לשנות דברים בקלות.
משה שר, ירושלים קורס 11.21-7.22
הרב יוסי גלבשטיין, מנכ"ל גן עולמי, אשדוד
"כשמקצוענות ואנושיות חברו יחדיו התוצר מושלם. אתה נמצא בעומק לבבי. לימדנו שכל מקצוע הוא מכובד אבל אתה צביקה היקר, ברוך הכשרונות, המעוף והחזון, תוך אין ספור אפשרויות של עיסוקים שהיו מניבים לך הרבה יותר כסף ופעות עמל, ובגלל לבך הטוב והרצון לתת ולהניק אחרים חיים איכותיים שלווים כנים ועשירים - בחרת במודע , ביחד עם עדנה היקרה שתומכת ומסייעת ודואגת לכל הפרטים הקטנים והגדולים, להקדיש את חייך היקרים כל כך להתחלק ולהשפיע מהעושר הפנימי המדהים שלך לכל כך הרבה אנשים, מתוך ענווה ואהבה כנה.
צביקה היקר באופן אישי רק אתה יודע כמה חיי השתנ בזכותך... ובכל פרמטר אפשרי אני חייב לך כל כך הרבה.
ואני בטוח שיש לך עוד הרבה כאתה שמרגישים כלפיך קשר עמוק מאד ואהבה שאינה תלויה בדבר.
מעריך ואוהב יוסי.
שמעיה פ. חיפה 8.5.22
המרצה הבכיר צביקה
מוסר את השיעור באופן מקצועי ומדהים!
החל מהכלה מדהימה ועד לענות בצורה ברורה וחזקה על כל שאלה עם בהירות באופן מעורר מחשבה...
תודה רבה! אתה נועדת לגדולות וההוכחה שאתה עושה...
מוקיר ומעריך ואוהב מאוד,
ישעיהו ו. טבריה 8.5.22
הקורס היה מעל ומעבר לציפיות שלי. מודה מאד מקרב לב על כל הקורס הנפלא והמיוחד. צביקה תמשיך להצליח למסור ולהדריך עוד ועוד תלמידים רבים בדרכך המיוחדת ובבריאות רבה ובמשך שנים רבות!
צבי ג. מודיעין עלית 8.5.22
היה נפלא לחוות את ההווי של התלמידים, את האישיות המדהימה של צביקה ואת התובנות שעזרו לי להכיר את עצמי יותר טוב, וליישם בחיי האישיים את תובנות הקורס עי זה שאני יהיה עצמי יותר ואשפר את התקשורת שלי עם אנשים.
דוד. א 8.5.22
האוירה בה נמסרו ההרצאות נעשתה באוירה מאוד מיוחדת ונעימה. מצא חן בעיני האדיבות של צביקה , מצד אחד ואת הנעימות וההתרגשות והרגישות מצד שני. וכן החומר הועבר במקצועיות רבה. עושה חשק להיות מאמן ולעזור לאנשים.
למדתי בעיקר מהכלים של אמונות מגבילות. על "אין כישלון יש משוב" "שיחות יחסים"
אני חושב שלעזור לבנ"א להרגיש טוב עם עצמם, אין דבר נפלא מזה.
וגם מילה טובה לרעבצאן עדנה על כוח השכנוע שלה שבלעדיה לא הייתי בקורס.
כל הכבוד!
הרב עודד רשף
צביקה היקר ביותר
מורי ורבי
לעתים יש לנו זכות לפגוש בחיינו אנשים שהופכים לנו למורי דרך, למורים במשמעות החיובית והחשובה – ואפילו הנעלה – של המילה. שמשנים את חיינו. שנותנים לנו הזדמנות להשתנות, לצמוח, להיות טובים יותר. לממש את הערכים ואת התקוות שלנו שלא ידענו קודם איך להתקדם לקראתם.
אתה אחד מאלו שזכיתי להכיר. וכן, זו חברה מצומצמת ומכובדת ביותר.
ואתה שם.
אני יודע שתגיב בספקנות ובפליאה. אבל אני גם יודע שאתה יודע כמה אתה טוב בקואצינג. ואני מתכוון במונח הזה לחינוך ולהכשרה להיות יעיל יותר בניהול חיינו. זה הרבה פחות מטיפול פסיכולוגי וזה קרוב הרבה יותר לאמנות הניהול (ואתה כמובן יודע ומלמד לעשות הרבה יותר מזה) אבל לא ייאמן עד כמה זה חשוב, הניהול העצמי וההתנהגות היעילה. רק מי שמתבונן ולומד מגלה עד כמה בני אדם – כולנו – טועים בכל מיני טעויות עקרוניות רק בגלל שאיננו יודעים מה ואיך לעשות כדי להצליח. ואנו גם מצליחים לקלקל לעצמנו. הקואצינג – והקואצינג שלך – עוזר לתקן את זה.
גילוי אישי: ממך למדתי כמה דברים שהייתי אמור לדעת מגיל צעיר ומעולם לא ידעתי. ממך ראיתי במראה את עצמי וגיליתי כמה חסרונות שצריך לתקן, ולמדתי מה הדבר הנכון לעשות ולמדתי איך אפשר להתקדם לקראת השאיפות האלו (אני עדיין בדרך אבל טוב יותר, תודה).
קצת היססתי אם לכתוב את כל זה, כי זה די אישי, אבל בעצם - מי לא נמצא במצב הזה. אף אחד לא מושלם. ואשרי מי שיודע שהוא חסר ויודע איך להשלים את החסרונות. ואתה פשוט עוזר בזה, בחכמה, בידע, ברגישות, בתמיכה, בקבלה, במאור פנים, בסבלנות.
זו דוגמא ומופת.
כמובן זה לא הכל. הקורס שלמדתי אצלך במשך כמה חודשים נתן לי יכולות מקצועיות, כפי שאמור היה לתת, וזה קידם אותי לקראת מטרות שונות, אבל בסך הכל הדבר החשוב ביותר הוא להשתנות בעצמי.
אז על הכל – היישום של החינוך שלך על עצמי והיכולות שקיבלתי ואני משתמש בהן ומתכוון להמשיך לעשות בהן שימוש נרחב – תודה.
ה' יברכך שתמשיך לעשות חיל ולעזור וללמד, בבריאות ובשפע, עם כל בני ביתך. תמשיך לשנות את העולם ואת האנושות לטובה, צעד אחר צעד אחר צעד. כי זה כל האדם.
בהערכה ובהוקרה ובידידות רבה
הרב עודד רשף
לצביקה היקר תחי'
בהזדמנות זו, אני מוצא לנכון להעלות את רשמי מהקורס ומהיכרותנו.
נניח בצד לכך שהמפגש איתכם, וההרשמה לקורס
זה הדבר הכי גדול ומשמעותי שקרה לי בשנים האחרונות,
ועל כך תודה לך עדנה שתפסת אותי, ולא ויתרת. ותוך 5 דקות כבר היה לך פרטי אשראי..
על התחושה הטובה שאת נותנת. על הדאגה והאכפתיות לתלמידים. לא מצוי בעליל!!
אני משחזר רגעים מהקורס. מהאנרגיה המיוחדת שיש שם.
מלבד החיוך העולה על פני, הרוגע הפושט באברי, ותחושת העונג הזאת..
רק להיזכר בצביקה מסביר עם המצגות.. באיזו חכמה, עדינות ענווה ורגישות. וכן. גם מתיקות.
ובכל כך מלא ענין!!
מעודי לא פגשתי מרצה בחסד עליון מוצלח ומוכשר כל כך,
משולב באישיות גדולה ומושלמת כשל צביקה.
צביקה אתה השראה לכולנו. דמות מופת.
ממש כמגדלור ההולך לפני המחנה..
ובכל כך הרבה תחומים בחיים.
המפגשים השבועיים היו חוויה בלתי נשכחת.
חוויה ששינתה את חיי מן היסוד. וכנראה גם את של חברי לקבוצה.
השפעותיה ורשומה ניכרים בכל תחום בחיי,
ואני נודה לכם ומברך אתכם כל בוקר מחדש.
במלוא מובן המילה.
אי אפשר להאמין שבקורס אחד בן 30 מפגשים
ניתן לקבל אוצר גדול כל כך.
מאחל לכם מעומק ליבי. להמשיך בדרככם זו
עוד רבות בשנים.
תהא דרככם סוגה בשושנים
תזכו להעמיד תלמידים רבים ככל שאפשר להעלות על הדעת.
ופשוט לבנות עולמות!!!
מודה מוקיר ומעריך. וממש מתגעגע.
יעקב ש.
יעקב שקלים
"ראשית ברצוני לומר באהבה רבה , תודה גדולה-למורה המצוין שלי צביקה, למדתי ממך רבות, לא רק בפן הלימודי, אלא גם בפן האישיותי, את האכפתיות לכל אחד, והדאגה לכל אחד, בגובה העיינים כולם בשווה.
וכן, איך שאתה מקבל ומכבד כל אדם באשר הוא, ללא שיפוטיות לגבי ערכיו ותפיסת עולמו,
ניתן לדבר איתך פתוח על הכל, ובאופן חופשי, עם ההרגשה הכי אבהית בעולם.
וכן עדנה היקרה.
עדנה, היו פעמים שהייתי מתקשר אליך בנושא מסוים כאשר לא היה לי כ"כ מצב רוח, תמיד אחרי שיחה איתך היה לי אנרגיות כוחות מחודשים ומצב רוח מרומם, את מקרינה אושר ושמחה,
ואני מודה לך מאוד על כל העזרה והתמיכה.
תודה, תודה, ושוב פעם תודה.
מייל זה איננו מכתב פרידה, אלא מכתב תודה והוקרה בלבד!
אני בעז"ה רוצה להמשיך את המסלול ולעמוד בקשר, כדי להתקדם ולהיות ראוי למרכז אלון בס"ד"יעקב.
משה
״צביקה יקירי,
גם מילים רבות לא יוכלו לתאר את תחושת הכרת הטוב שאני חב לך.
הן בתחום האישי והן בעבודתי עם תלמידים.
השנה היו הצלחות אדירות עם תלמידי כיתה ח'. שניים מהם ממש לא האמינו בעצמם שהם מסוגלים והיו כבולים באמונה מגבילה. בשימוש נכון בכלים שלימדת אותנו חייהם ממש השתנו בסוף השנה.
מהרגשתם של "אני לא יוצלח" למחשבה "אני יכול ואני אצליח ויש בי את הכוח" והמשך הדרך עם תחושה יותר בטוחה. ז ה ל י מ ו ד ל כ ל ה ח י י ם
תבורך מפי עליון . משה״
בשעורים של צביקה יש משהו בדרך המסירה, ברוגע, בבהירות ובהארת הפנים שמזמין הקשבה ולמידה
״צביקה אתה תותח! שליחות מטורפת יש לך בעולם!
נהניתי מאד. הקפיץ אותי קדימה! נתן לי המון בטחון עצמי! אהבתי את הרשמיות של מרכז אלון, שזה היה לי חשוב! השינוי המשמעותי ביותר אצלי: לא להיות שיפוטי ולא להיות ביקורתי. שזה מדהים! מעריך מאד!״
״היה לי מאד טוב להכיר את צביקה שבאמת יש לו לב גדול לדאוג לכל אחד ובאמת רוצה להוביל את כל אחד באופן כללי בהבנת הקורס וגם באופן פרטי. להוציא מהזמן שלו לעזור לכל אחד עם הקשיים הפרטיים שלו. וגם נהנתי מהכבוד שהוא נוהג לכל אחד, הבן אדם לחבירו הוא דבר שראוי ללמוד מצביקה.
״אין ספק שהקורס משפיע מאד על החיים האישיים שלי. במקרה שלי הוא גם עוזר לי בחיים המקצועיים כאשר כרגע אני בתהליך של הכנת מיזם תעסוקתי ומשלב בו כלים מעשיים מתוך מה שלמדתי בקורס אצל צביקה״
״אני מעוניין לשתף כי אני באמת מאמין שצביקה הוא מאמן נדיר , מקצועי ובעיקר בן אדם טוב , וזכיתי להכיר אותו ולהיעזר בו המון , ומודה לה' על כך כל יום , ואני חושב שמי שילמד אצלו ירוויח הרבה מאוד בעז"ה!״
״היתה לי חוויה מדהימה. מודה ומברך על היום הזה שהגעתי לכאן. צביקה מרצה מדהים ומקצועי ובעל נתינה אין סופית ולב ענק. קיבלתי וממשיך לקבל יום יום וזה השפעה ומערכת יחסים שתימשך לעד בעוצמה.״
״למדתי בקורס הזה חידושים עצומים באוירה וחוויה נעימים ביותר. אני עובד על הדברים שלמדתי ואמשיך לעבוד ובעז"ה אהיה מאמן מבוקש באינטגריטי ובמקצועיות גבוהה.״
נתנאל צרור
ראשית אני חייב לשתף אותך בהרגשה האישית שלי.. כל פעם שאני מקבל הוד' ממרכז אלון זה פשוט מחזיר אותי לחויה הגדולה שהייתה בקורס.. ובעיקר געגועים חזקים לאישיות המדהימה שנקראת.. צביקה עידן🎗️
ואני גם שמח לבשר לך שב"ה אני התחלתי את תהליך האימונים האישיים.. ואני בדרך לקבל את תעודת ההסמכה היוקרתית של מרכז אלון..
פשוט אושר וכבוד גדול להיות חלק מהמפעל המדהים הזה... 💞
יעקב
״צביקה אתה אדם מדהים, מיוחד ומקסים, את השינוי שחוללת אצלי ואצל אשתי כל אחד לחוד - זה בל יתואר.
אבל את השינוי בזוגיות ממש משהו אחר היום. אני יודע שכאשתי בוכה ועצובה מה שצריך לעשות זה לחבק ולנשק ולשתוק, אולי בעבר ידעתי אבל הייתי נבוך מאד לעשות את זה. התפתח לנו שיח של רגשות והבנה . פשוט חיים אחרים.
התחלתי ללמוד תורה יותר טוב או יותר מרוצה מעצמי.
תודה תודה ושוב תודה גם בשם אשתי״
א.ד. קרית ספר
לידידי מר צביקה עידן הי"ו
"אין מילים לתאר את ההנאה שהיתה לי מהקורס המיוחד שלך ללימוד האימון האישי בתוספת לימוד רחב של טכניקות נ.ל.פ. כל הרצאה-חוויה, חוויה של נעימות, אהבה, יחס אוהב ואוהד, כל הרצאה-תורמת העצמה והתקדמות אישית.
מרגישים באויר ובאוירה שיש כאן אדם שבאמת מוסר את עצמו למען התלמידים ואכפת לו שיפנימו את החומר הנלמד. תמיד אתה נמצא בעמדת עידוד ונתינת תמיכה, מדרבן ודוחף להשתלם ולהתקדם.
וא"א שלא להזכיר את שותפתך להכל, רעייתך המסורה שלא מוותרת ודוחפת , משפיעה ומשכנעת בחן ובנועם מתוך רצון לתת את המיטב והמירב תמיד.
תבורכו תמיד ותצליחו הלאה לעזור לאנשים להתקדם, מתוך בריאות ושלווה תמידית ומתוך התקדמות אישית וצמיחה פנימית"
הרב שמעון שנייבלג ירושלים
"אל ידידי איש יקר, מאמן מקצועי, נחמד ואהוב צביקה עידן שיח"י
אחרי היכרות איתך, קרוב לשנה, שמעתי אותך בקורס. העברת את החומר בצורה מאד מעניינת ומאתגרת, אפשר להגיד עליך, "כל מילה פנינה"!
היה תענוג ונפלא, למדתי ממך ומהחומר שלך הרבה. הנני משתמש כבר בחומר שלך ורואה בזה התקדמות כאחד שלמד כ"כ הרבה קורסים במשך השנים. חייב אני להביא את הערכתי אליך ועל החומר הנפלא שכ"כ מועילה. עוד לא מצאתי אחד שכל כך נהניתי בכל מפגש בקורס וגם במפגשים האישיים איתך מאד נהניתי ולמדתי הרבה ממך, אתה תשאר חרוט בליבי לאורך שנים!!!
רב תודות, וכולי תקווה שעוד ניפגש ונלמד ממך עוד.
צביקה, אחד המסרים החזקים, שאע"פי ששמעתי אותם מהרבה, אצלך הבנתי איך לעבוד עם זה וליישם אותו בשטח. והוא איך לא להאשים - ולא לשפוט - אלא לקיחת אחריות!" בכבוד ובהערכה בהערצה ואהבה
"אני מכיר הרבה אנשי מקצוע מהתחום כבר שנים, לצביקה יש את זה!"
בוגרי קורס גברים טבת תשע"ט:
"ברכות מכל "הלב" למאמן המסור והדגול
לאיש שכל כולו לב, והעולם זקוק לאנשים "מתוקים" כמר:
צ-בי הוא סמל של זריזות-אתה דוגמא של דיוק בזמנים
ב-הירות בחומר והעברת התכנים בהארת פנים
י-דע, יצירתיות ויכולת של ראפור בכל ולכל מיני גוונים
ק-אוצ'ר לתפארת שמוביל ומנהיג לחזון, למטרות וליעדים
ה-חן והסייעתא דשמיא ימשיך ללוות אותך במשך השנים
ע-דינות(משפחתית), עקביות וערכים הם רק חלק מהכלים
י-ש לנו אמונה מגבילה איך נמשיך בימים הבאים
ד-רכי פעולה ומודלים ששינה לנו החשיבה - מאד מעצימים
ן-נאחל לך ולמשפחתך כט"ס מתוך בריאות לאורך ימים ושנים ורוב נחת והצלחה מכל הצאצאים
מאיתנו התלמידים והמתאמנים
בהוקרה ובידידות עם הרבה הכרת הטוב
"יישר כוח"-שכוייאח(בהברה אשכנזית...)
מאת בוגרי קורס המתאמנים מחזור 2/18 קיץ תשע"ח-חורף תשע"ט
תלמידיך המעריכים (נרשם ע"י הרב אברהם סגל בשם התלמידים)
"היה מדהים! מאוד מחכים. צביקה עם הקסם והסבלנות. העביר את החומר בצורה מדויקת."
"זו חוויה מעצימה מאוד באווירה משפחתית וכייפית. ההקשבה של צביקה וההכלה שלו לכל אחד ממשתתפי הקורס מאוד מרשימה ומחממת את הלב ומדרבנת להמשיך ולעזור לאנשים ולהיום שם! לדעת להיות אוזן קשבת לאחר, לקבל את הזולת, לתמוך ולעודד ולא לוותר על העצמי שלי."
"חיוני מאד מקנה כלים הכי שימושיים קורס ישים מאד ברמה יומיומית,
תוכן חובה לכל אדם, מאד עוזר בפרקטיקה של החיים כמורה וכאדם. היה מדהים ביותר, לקחנו הרבה לחיים, בשיא האמת - חבל שזה נגמר כל כך מהר.
מרצה מעולה, קורס חשוב ביותר המקנה כלים גדולים ומשמעותיים"
תלמידים אומרים ב"קורס העצמת תלמידים"- ממכללת ירושלים - החוג לחינוך גברים - של צביקה
"הקורס הטוב ביותר שעשיתי בחיי. בכל שיעור צביקה נתן ידע עצום שנתן לי הרבה לחיים. נתרמתי רבות מהקורס ובאופן משמעותי ביותר".
"אין מילים-צביקה תותח"
"הוא יודע לאחד בין חסידים לליטאים, לצעירים ומבוגרים... מכל אנשי המקצוע שפגשתי, אני חושב שבצביקה יש משהו ייחודי ביותר"
"גיליתי משהו מעניין, חדש, כלי עזר שאני מתחיל להבין עד כמה היה חסר לי עד היום בתחום הניהול בתור מנכ"ל וגם בבית. כלי מדהים שאני כבר תוך כדי לימוד משתמש בו ומופתע בכל פעם מחדש איך זה עובד, דברים שלא האמנתי.
צביקה אדם מיוחד שמעביר את הקורס בהתאמה מושלמת למגזר החרדי, דואג שזה יתאים לכל אחד, לכל שפה וזה חלק מהחוויה, זה הופך את השיח לאחר.
שמעון
״צביקה אתה אדם מדהים, מיוחד ומקסים, את השינוי שחוללת אצלי ואצל אשתי כל אחד לחוד - זה בל יתואר.
אבל את השינוי בזוגיות ממש משהו אחר היום. אני יודע שכאשתי בוכה ועצובה מה שצריך לעשות זה לחבק ולנשק ולשתוק, אולי בעבר ידעתי אבל הייתי נבוך מאד לעשות את זה. התפתח לנו שיח של רגשות והבנה . פשוט חיים אחרים.
התחלתי ללמוד תורה יותר טוב או יותר מרוצה מעצמי.
תודה תודה ושוב תודה גם בשם אשתי״
הרב אבי רוזן, מנכ"ל רדיו קול-חי
מצאתי את עצמי יושב עם הילדים 4 שעות בערב שבת ועושה איתם תרגילים, הילדים נפתחו, שיתפו ונהנו, גיליתי עליהם כל כך הרבה דברים חדשים, הרגשתי שאני מעריך אותם יותר. אלו לא דברים שקורים לנו בשגרה העמוסה שבה הכל רגיל.." הרב אבי רוזן, מנכ"ל רדיו קול-חי,תלמיד קורס 6/18
י.א. בוגר קורס
"צביקה הוא אדם מיוחד במינו, עם יכולת מדהימה של העברת החומרים בצורה פשוטה ובהירה. קיבלתי ממנו הרבה לחיי. אפילו רק כמה פרטים בודדים שקיבלתי מהקורס כבר נתנו לי להגיע לדברים ממקום אחר לגמרי ולממש את עצמי. עכשיו החזון שלי נראה לי אפשרי מאי פעם. אני כבר מאמן חודשיים ומתאמנים מחכים לי. העשרתי את עצמי מעבר לעבודתי כמשגיח בישיבה ואני מוגשם מהדרך שאני עושה עם אנשים" י.א. בוגר קורס
״
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר